mandag 21. september 2009

Sopptur og Drømmehuset!



I går var jeg og Emil på sopptur sammen med Farmor, TanteLena, Lillesøss Julia, Kusinebarnet Tobias og Pappa. Og jeg fikk en våt puddel! :P Han koset seg max og jeg skal nå prøve å få ham til å bli søkshund i kantareller! Det skal hjelpe farmor en del :P Imens Emil og jeg var på hytta og gikk i skogen var Peder og Fanta i en annen skog og lekte. Godt å ha litt tid fra hverandre, HUNDENE altså!! :P
Etter en tur hos Camilla, Anders, Tobias og magen, dro vi hjem til pappa. Dit kom storesøss Linda! Var så koselig å være samlet igjen. Vi så på filmer fra vi var yngre, 17. mai i et nøtteskall! Det er en film som skal vises på et udrikkningslag til en av de 2 andre! :P Og gjett hva jeg så når jeg kom hjem!? Drømme huset!! En to mannsbolig på borgen, akkurat det vi har letet etter! for under 2 mill :D wee!!! Ringte megler i dag og han holdeer av en del til oss til onsdag for da skal vi på møte med han og byggemannen :D Vil ha, vil ha! (*kremt* kjøpe)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar