lørdag 6. mars 2010

hunder små med romper blå!

Akkurat nå er hundene ute på verandaen og graver i snøen og biter på juletredet. Etter å ha trent med rokkeringer på wii ble det ganske så varmt, så da åpnet jeg døren helt. Så utrolig deilig vær er det å. I dag er det bursdag til min kjæreste kjære, og vekket ham med kake og gave. Han har vært så nysgjerrig på gaven siden jeg fikset den for litt over en uke siden. Helt imponert av meg selv som klarte å la den være i skapet selv! Han fikk en helt dress, og sa at han tror han skal kjøpe en til slik at han har en å ha på seg når den andre er på vask. Tar nok ikke lange tiden før jeg kjøper meg en nei.

en slik fikk han. Bare til innebruk!!


Nå får vi se hvordan det går med en tispe og hannhund i hus fremover. Emil er 1år denne mnd og fanta er da 7 mnd. Hun lukter kraftig jern og lurer på om dette er et tegt til løpetid. Morro..
Ellers er jeg veldig inne for å lære de å gå pent i bånd, begynner virkelig å kjenne det i ryggen nå. Så da er det ut på tur, et skritt frem og to tilbake.

Snart er det kake og middag hos pappa på borgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar