lørdag 5. mars 2011

Jo.. god morgen Emil!



I dag våknet jeg først av solen som tittet inn igjennom vinduet og rett i trynet på meg.. Rullgardin neste? Men så hørte jeg at Emil peip, noe han ikke pleier å gjøre om det ikke er noe galt eller at vi er nede og han da i bur. Men ingen hadde jo stått opp. Overhørte lyden litt, men så hørte jeg noe småtassing.. Tro hvem som sto utenfor døren min når jeg lukket opp? Emil :D <3 godklumpen. Buret hadde ikke vært lukket godt nok, så de hadde vært ute av buret i natt. Så da var det å stå opp. Og alt var helt og pent nede i stuen. Flinke hundene mine!

I dag har det vært skikkelig vår! Helt blå himmel og pluss grader. Snøen tiner sakte men sikkert. Håper alle hundeeiere er flinke til å plukke opp etter seg, finnes ingenting værre enn når all dritt kommer frem om våren. Den forsvinner ikke selvom det er snø!

I morgen har Peder bursdag! Blir en gammel mann, 24 år!!! Gaven er så og si fikset ;) ingen heltdress i år, men den har blitt brukt en del faktisk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar